שאלות ותשובות

הזמנות

מהו תהליך ההזמנה?

לאחר בחירת המוצר והתשלום עבורו, ישלח אליך אימייל המאשר את ההזמנה. בנוסף, בתוך יום עסקים אחד, תשלח גם הודעת SMS עם מספר ההזמנה. בכפוף לימי העסקים המצויינים בהזמנה, אנו ניצור קשר לתיאום הובלה כיומיים לפני האספקה.


האם ניתן לשלם בתשלומים?

בדף התשלום תוכלו לבחור את מספר התשלומים הנוחים לכם בהזמנות של עד 1000 ש"ח ניתן לשלם עד 6 תשלומים שווים ללא ריבית וללא הצמדה בהזמנות של למעלה מ-1000 ש"ח ניתן לשלם עד 12 תשלומים שווים ללא ריבית וללא הצמדה


יש לי שאלות בנוגע להזמנה, מהי הדרך המומלצת ליצירת קשר?

כדי לקבל שירות מהיר ומדויק, מומלץ לפנות אלינו בשאלות דרך כתובת המייל: Netcollection@shw.co.il


אינני בטוח לגבי התאמת המוצר לצרכיי, האם ניתן להתייעץ טרם ההזמנה?

כמובן, מומלץ ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו במייל Netcollection@shw.co.il או דרך מענה טלפוני של נציג במספר טלפון 0522618807


לאחר ביצוע ההזמנה, מתי תצרו איתי קשר לגבי מועד האספקה?

בהזמנה שביצעת רשום טווח ימי העסקים שבהם יסופק לך המוצר (למשל 14 עד 21 ימי עסקים), אין צורך ליצור איתנו קשר לפני מועד תום ימי העסקים. מחלקת האספקות שלנו תיצור איתך קשר כיומיים עד שלושה ימים לפני מועד האספקה.

האם עלי לפתוח חשבון באתר בכדי להזמין?

לא חובה לפתוח חשבון באתר בכדי להזמין אך אנחנו ממליצים לעשות זאת בכדי לעקוב אחר ההזמנה



דיווח על תקלה במוצר שרכשתי

זיהיתי תקלה במוצר שרכשתי, מה עלי לעשות?


 להצטייד במספר ההזמנה שברשותך.


לצלם את התקלה:


א.      צילום אחד מרחוק כדי שנוכל לזהות את מיקום התקלה.


ב.      צילום של מספר תמונות תקריב מכמה זוויות שונות.

ג.       לכתוב בקצרה את מהות התקלה.


ד.      לשלוח את הצילומים + הסבר קצר למייל של שירות הלקוחות :Netcollection@shw.co.il


אנו נשלח לכם תשובה בתוך 1 עד 2 ימי עסקים.



מדיניות החזרות וביטולים

האם אני רשאי לבטל הזמנה שבצעתי?

על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א-2010


למי עלי לפנות במידה וארצה לבטל הזמנה שבצעתי?

יש לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות במייל: Netcollection@shw.co.il יש לציין את שם המזמין, סיבת בקשת הביטול, מס טלפון, ומספר הזמנה (אם יש ברשותך) בדרך כלל נשיב בתוך יום עסקים אחד.


האם האתר רשאי לבטל עיסקה שבצעתי?

האתר רשאי לבטל עסקה במקרים הבאים: במקרה של טעות בתיאור המוצר. במקרה שהמוצר שנרכש אינו קיים במלאי. במקרה של טעות במחיר של המוצר או במחיר ההובלה. במקרה של כוח עליון, שביתה בנמלים או כל סיבה שאינה תלויה באתר ובשליטתו.



אחריות

איזו אחריות יש על המוצר שאני מזמין?

למוצרים שונים ישנה תקופת אחריות שונה לכל המוצרים ישנה לפחות שנת אחריות אחת בכל עסקה מצוין אורך תקופת האחריות הספציפית של המוצר


היכן מבררים את תקופת האחריות?

בכל דף מוצר מצוינת תקופת האחריות של המוצר למוצרים שונים יש תוקף אחריות שונה


האם יש אחריות על ריהוט שנאסף והורכב באופן עצמאי?

באחריות הלקוח להוביל ולהרכיב את המוצרים באופן מקצועי. החברה אינה אחראית לנזקים הנגרמים כתוצאה מהובלה והרכבה לקוייה. לדוגמא: שריטות, מכות, קילופים, שברים, וכו'.


כיצד ניתן לממש את האחריות ולבקש שירות עבור המוצר שרכשתי?

מומלץ לבדוק מראש את תאריך קבלת המוצר ולברר אם המוצר נמצא עדיין בתקופת האחריות. לאחר מכן, ניתן לפנות למחלקת השירות שלנו להמשך טיפול במייל Netcollection@shw.co.il



אספקות / הובלות / הרכבות

מתי אקבל את המוצר שרכשתי?

בהתאם לטווח ימי העסקים המצוינים בעסקה ובמייל שנשלח אליך מחלקת הלוגיסטיקה שלנו תיצור איתך קשר כשהמצור יהיה מוכן לאספקה אנו נעדכן אתכם כיומיים לפני האספקה


כיצד אוכל לשנות את תאריך ההובלה שנקבע לי?

את השינוי יש לבצע מול מחלקת האספקות לפחות 48 שעות לפני המועד שנקבע בטלפון מספר 0732221833


מתי תיצרו איתי קשר לגבי תיאום תאריך האספקה?

אין צורך להתקשר אלינו למטרת תיאום מחלקת הלוגיסטיקה שלנו תיצור קשר בסביבות 2 עד 3 ימי עסקים לפני מועד האספקה


תואמה לי הובלה להיום, כיצד ניתן ליצור קשר עם המוביל?

ניתן לפנות למחלקת אספקות 0732221833


כיצד יוצרים קשר עם מחלקת אספקות?

בשאלות כלליות בנושא אספקות ניתן לפנות במייל : netcollection.co.il


יתכן ואתקל בבעיות נגישות של הובלת המוצר לביתי, עם מי אוכל להתייעץ מראש?

מחלקת שירות הלקוחות תשמח לעמוד לרשותך בטלפון 0522618807 או במייל Netcollection@shw.co.il


קניתי ארון קיר, כיצד עלי להיערך?

חשוב לפנות את החדר מראש כדי שלמרכיבים יהיה משטח עבודה נח


האם תוכלו לפנות/לזרוק ריהוט ישן מדירתי?

מערכות ישיבה – ניתן לפנות/לזרוק בתשלום ישירות מול המוביל ארונות קיר – אין אנו מספקים שירות של פירוק ארונות


האם אוכל לקבל מהמוביל התרעה מראש לפני הגעתו?

כן, המוביל ייצור קשר בדרכו אליך


במהלך האספקה גיליתי שלא ניתן להכניס את המוצר לביתי או לאחד מחדרי הבית, האם אחויב בעלות ההובלה?

במקרה שלא ניתן להכניס את המוצר למקום המיועד, יתבצע חיוב מלא עבור ההובלה - במקרה ואין נגישות ויש צורך בהזמנת מנוף, האחריות להזמנת המנוף תחול על הלקוח ועל חשבונו



הובלה עצמית

רכשתי מוצר בהובלה עצמית, כיצד אוכל לתאם את איסופו?

איסוף עצמי יתבצע רק בתיאום מראש מול מחלקת האספקות, חשוב מאוד לברר את שעות פעילות המחסן וכתובתו. בטלפון מספר 0522618807 או במייל  Netcollection@shw.co.il


האם ניתן לאסוף מוצרים בהובלה עצמית מסניפי הרשת?

מוצרים גדולים ניתנים לאיסוף רק ממחסני החברה בדרך כלל, מוצרים קטנים ניתן לאסוף מהסניפים בתיאום מראש, ככלל, צריך תמיד לברר מראש כל איסוף עצמי


האם מרכיבים עבורי את המוצרים טרם הגעתי לאיסופם?

באיסוף עצמי הרהיטים אינם מורכבים והאחריות על הרכבתם חלה על הלקוח


באיסוף עצמי האם חלה אחריות על המוצר?

באחריות הלקוח להוביל ולהרכיב את המוצרים באופן מקצועי. החברה אינה אחראית לנזקים הנגרמים כתוצאה מהובלה והרכבה לקוייה. לדוגמא: שריטות, מכות, קילופים, שברים, וכו'.